یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

پماد گیاهی کیمیــا برای درمان و ترمیم انواع زخمها (زخم بستر، دیایت ، بورگر ، سوختگیها و …) عرضه می گردد.

عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی

۱۹۹ بازديد

بیماری دیابت تنها در زخم های پوستی خلاصه نشده و می تواند عوارض دیگری را نیز برای افراد داشته باشد. عدم درمان زخم دیابت و عوارض پوستی که ایجاد می شود برای هر شخصی ممکن است بسیار آزار دهنده باشد چراکه پوست در اثر به موقع انجام ندادن درمان زخم دیابت عوارض بسیار ناهنجاری برایش پیش می آید که همیشه در نظر شخص می آید و نمی توان آن را به راحت از بین برد. بهمین دلیل مهم است که افراد نه تنها از دارو های مناسب در هنگام بیماری دیابت استفاده کنند بلکه باید به پیشگری از زخم دیابت نیز پرداخته تا در آینده با مشکلات جددی تر مواجه نشوند. و در نهایت اینکه بیماری دیابت را دست کم نگیرید چراکه مراقبت های ویژه ای را نیاز دارد و شما هم برای اینکه از خطر زخم دیابت دور شوید بهتر است مراقبت های پوستی ، کنترل دیابت یا قند خون را به درستی و شیوه ی صحیحش انجام دهید.

 

شما می توانید برای خرید پماد کیمیا به لینک سفارش در سایت مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

02126853725

 09121086037

 

 

 

لوپوس چیست؟

  • یک اختلال خود ایمنی مانند لوپوس هنگامی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن به اشتباه به بافت های سالم و نرمال حمله کند. سیستم ایمنی بدن به طور معمول با مواد خارجی مانند باکتری و ویروس مبارزه می کند.
  • در لوپوس، سیستم ایمنی بدن نمی تواند تفاوت بین بافت های سالم و مواد خارجی را تشخیص دهد و به هر دو به طور نامحدود حمله کند.
  • هنگامی که سیستم ایمنی بدن به بافت های سالم حمله می کند، باعث ایجاد التهاب و درد می شود که غالبا باعث آسیب به قسمت های مختلف بدن می شود.
  • لوپوس می تواند به هر بخشی از بدن از جمله پوست حمله کند. وقتی پوست هدف قرار گرفت، می تواند منجر به بثورات، ضایعات و زخم شود.
  • لوپوس سیستمیک با مراحل علائم خفیف و به دنبال آن علائم شدیدتری همراه است. بیش تر افراد با درمان صحیح بیماری قادر به زندگی عادی هستند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.